2011/05/21

Eszembe jutott a blogom :)



2 megjegyzés:

Ákos írta...

Szia! Ákos vagyok. Láttam beraktad Elena Paparizou legújabb dalát is! Örülök:) Nagy rajongója vagyok, találkoztam is vele többször. 2009-ben készítettem neki egy magyar weboldalt, ahol azóta is úgymond "reklámozom" őt :D www.elenapaparizou.gportal.hu

valamint egy blogot: www.elenapaparizoublog.blog.hu

Ha megtennéd, hogy reklámoznád ezeket az oldalakat én is beraknám a te blogodra mutató linket az oldalamon,így talán még többen megismernék őt:) Persze ez csak egy ajánlat, te döntesz. Szép napot!:)

claudia írta...

bocs, hogy csak most valaszolok. termeszetesen nem kerul semmibe hogy segitsek, kirakom a linket es nem a linkcsere vegett. ugy latom a tartalom ugyanaz, a g portalos szinesebb es zene is van, jobban tetszik